FELIÇ 2012!

Malgrat les retallades, l’augment de preus i de la pressió fiscal, la imputació de l’Urgandarin (quina cara, oi?), la crisi econòmica,  la crisi política,  la crisi de tota mena, l’emprenyament dels indignats, les revoltes populars al món àrab, les indigestions i mals de cap després dels àpats de Nadal, la perpetuïtat de la pobresa i la injustícia en un món cada cop més global… sempre ens quedarà algun motiu per somriure ben a prop. O no?

Laura, Mar i el pessebre de Nadal

Laura, Mar i el pessebre de Nadal

I de regal, una nadala de Joan Manuel Serrat i Joaquín Sabina (gràcies, Josep)

10 responses to “FELIÇ 2012!

  1. Segur que sí. Bon any!

  2. Acabo de descobrir la existència del teu bloc i et ben asseguro que en serè seguidora perquè m’apassiona el mon de la literatura. Jo també participo en un bloc que es diu voltarivoltar per si et ve de gust entrar a tafanejar. Salutacions i bon any.

  3. Hola Imma:

    Moltes gràcies pel teu interès pel meu blog. Fa un parell de mesos que vaig entrar en contacte amb el Jose Luis, per pur atzar, qui em va fer un cop de mà amb alguns dubtes que tenia per fer el blog. Ha estat mol amable i pel que veig tots plegats constituïu un grup de gent molt activa i interessant. No li podré dedicar gaire temps al blog, però espero no defraudar-te.

    Cordialment

  4. Quina enveja. Jo encara no he sabut trobar-li una línia clara al meu bloc.
    Felicitats

    • Ei, company. Fa temps que no he entrat en el teu blog. No disposo de tant temps com abans i el poc que tinc l’he dedicat a llegir i a dissenyar CINC SENTITS. Encara el vull millorar i compto, per descomptat, amb el teu ajut.
      Una abraçada

  5. Hola Toni,
    Estic contenta de veure el nou bloc, no et puc comentar gaire cosa perque dels llibres que n’has fet fitxa només he llegit el del Barril i fa molt de temps. Però sí que et volia fer una suggerència : importar els posts que vas fer al Lepisma, podria entendre que vulguis tancar aquell bloc com tanques una etapa però personalment crec que les opinions sobre els llibres són prou valuoses com per tenir-les a mà, aquí. Però tu mateix, és clar🙂
    Estem en contacte, una abraçada,

    Inma

    • Hola Inma:
      T’agraeixo el comentari i el suggeriment, però m’estimo més deixar el blog anterior a part. Efectivament, LEPISMA SACCHARINA correspon a una etapa anterior i, a partir d’ara, m’estimo més començar una altra de nova. De tota manera, tinc un enllaç en la barra lateral.
      Exceptuant el llibre del Barril, les altres tres ressenyes corresponen a llibres que alguns comentaristes em van suggerir en el LEPISMA. Ja ho saps, si em fas alguna proposta de lectura, intentaré tenir-la en compte per més endavant…
      Fins aviat

  6. Margarita Castro

    Toni,guapísimo,acostumbro a llamarte así,que nadie se moleste,¡cuánto me alegro que hayas iniciado ya tu nueva andadura en este blog recién nacido,di que sí, hay que hacer borrón y cuenta nueva, dímelo a mí ,ya sabes… No dudes que estaré muy atenta y leeré todas las reseñas que pongas y también te escribiré sugerencias mías. Huelga decir que te deseo una larga trayectoria y que muchos amigos se sumen a esta nueva experiencia.Un beso y felicidades por esas hijas tan guapas de la foto de Navidad. T’estimo.

    • Hey, Margarita. No podía faltar tu comentario. Me alegra tenerte de nuevo conmigo en esta plataforma de contacto regular que es el blog. Espero que pronto nos podamos volver a ver y compartir buenos momentos.
      Besos y un abrazo a Pedro.

Deixa un comentari

